SFO/Juniorklub

​Sønderskov-Skolen har en SFO for elever der går i 0.-2. klasse og Juniorklub for elever der går i 3.-6. klasse

Åbningstid:
Mandag – torsdag: kl. 6.35-8.00 og kl. 13.30-17.00
Fredag: kl. 6.35-8.00 og kl. 13.30-16.30

Tlf 0.årgang: 27 90 70 40

Tlf 1. og 2. årgang: 27 90 46 45

Tlf Juniorklub: 27 90 46 44

Information, priser og tilmelding til SFO og Juniorklub finde på kommunens hjemmeside.

Information

De fire bærende elementer i Sønderskov-Skolens SFO er Udeliv, Kreativitet, Bevægelse og Det gode klubliv. Disse er et godt fundament for et alsidigt pædagogisk arbejde.

Mange gode aktiviteter bliver dagligt sat i gang. Det er vigtigt at huske, at eftermiddagene er børnenes frirum, men alligevel er det meget vigtigt for os at tilbyde en inspirerende og indholdsrig  eftermiddagsflade. Pædagogerne har et årshjul der målrettet arbejdes ud fra, - så de fire elementer kommer rettidigt i spil. Her kan bl.a. nævnes snitteværksted, dragebyggeri, SFO éns gymnastikhold,  det muntre køkken, leg i hallen,  hulebyggeri, kreative sysler og meget mere. Hold øje med månedsplanerne fra SFO og klubbens nyhedsbreve der udkommer fire gange årligt.

Nære gode samtaler, brætspil og hyggestunder med børnene er også meget vigtige for os. Så alt i alt tilbyder vi en rigtig god eftermiddagsflade for jeres barn.

Det gode samarbejde med forældrene er meget vitalt for os, så vi håber I vil bakke op omkring vores forældrearrangementer og altid komme til pædagogerne hvis der er spørgsmål omkring jeres barn.

SFO tilsyn

Shape Created with Sketch.