Elevprofil

Elevprofil:

Når du efter 9. klasse går ud af Sønderskov-Skolens døre for sidste gang, så har vi sammen med dine forældre lært dig alt det, du kunne, og ville i din tid i folkeskolen.

I din skoletid med LEAPS er du blevet oplært i at tænke nyt, kreativt og skævt, så du kan løse mange, forskellige opgaver. Du kan forholde dig kritisk til det samfund, du er en del af, og du kan bruge dine færdigheder til at analysere og forstå væsentlig information og ud fra dette, træffe fornuftige beslutninger.

Du har også lært, at ingen mennesker er ens. Du forstår derfor, at dine kammerater ikke nødvendigvis ligner dig, men kan være anderledes, og at der skal være plads til alle.

Når du forlader Sønderskov-Skolen, kender du dine styrker og færdigheder, og du er ved at skabe din egen identitet som ung. Du er nysgerrig på at lære mere, og har modet til de næste udfordringer i livet.